Marketing management

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024741505
14. vydání
Značka: GRADA

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
2290 Kč
1947 Kč
2290 Kč
1947 Kč
Anotace
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Informace o sortimentu
Podnázev 14. vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Značka GRADA
V prodeji od 18.04.2013
Pořadí vydání 14. vydání
Rozměry 22.1 x 28.5 x 4.0 cm
Hmotnost 2.65 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 816
ISBN 978-80-247-4150-5
EAN 9788024741505
Interní kód 0140075
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny