Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024748191
Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
99 Kč
84 Kč
99 Kč
84 Kč
Anotace

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají.

Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

Informace o sortimentu
Podnázev Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
Druh sortimentu Kniha
Autor Jakub Slavík
Značka GRADA
V prodeji od 22.01.2014
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.2 x 1.2 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 192
ISBN 978-80-247-4819-1
EAN 9788024748191
Interní kód 0162904
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy