Marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788071689799
Značka: FORTUNA

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
219 Kč
186 Kč
219 Kč
186 Kč
Anotace
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jitka Vysekalová
Značka FORTUNA
V prodeji od 02.11.2006
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 20.3 x 13.0 cm
Hmotnost 0.31 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 248
Poslední dotisk 03/2014
ISBN 80-7168-979-3
EAN 9788071689799
Interní kód 0070746
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny