Management cestovních kanceláří a agentur

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024737515
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
279 Kč
237 Kč
279 Kč
237 Kč
Anotace
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na marketingové aktivity cestovní kanceláře a agentury a sestavení základního podnikatelského plánu pro jejich činnost s důrazem na marketing a finanční analýzu. Třetí část je orientována na řízení kvality v návaznosti na principy udržitelnosti. V dalších částech knihy jsou shrnuty základy mezinárodních operací v činnosti cestovních kanceláří a agentur, základy směnárenských a průvodcovských služeb a pasové a vízové techniky z hlediska cestovní kanceláře či agentury. Závěr patří pohledu na trh cestovních kanceláří a agentur v ČR i stručnému pohledu na trh evropský. Publikace je doplněna příklady a případovými studiemi.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ondřej Kašták, Eva Mráčková, Monika Palatková, Milan Kittner, Josef Šesták
Značka GRADA
V prodeji od 19.12.2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.7 x 24.0 x 1.2 cm
Hmotnost 0.38 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 224
ISBN 978-80-247-3751-5
EAN 9788024737515
Interní kód 0122784
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy