Intuitivní marketing pro 21. století

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072613991
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
289 Kč
237 Kč
289 Kč
237 Kč
Anotace
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky profesionálních pracovníků, služby globální reklamní agentury a hlavně hodně peněz. Podnikatelská praxe však ukazuje, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte miliony na reklamu nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Miloš Toman
Značka Management Press
V prodeji od 27.01.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 20.5 x 1.1 cm
Hmotnost 0.23 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 168
ISBN 978-80-7261-399-1
EAN 9788072613991
Interní kód 0200224
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy