Holistická marketingová koncepce

Brožovaná s přebalem matná
EAN:9788090524729
Značka: ÚSTAV PRÁVA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
230 Kč
189 Kč
230 Kč
189 Kč
Anotace
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed.

Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem.

Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky.

Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Tomáš Barčík
Značka ÚSTAV PRÁVA
V prodeji od 21.12.2012
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 23.0 x 0.8 cm
Hmotnost 0.21 kg
Vazba Brožovaná s přebalem matná
Počet stran 112
ISBN 978-80-905247-2-9
EAN 9788090524729
Interní kód 0136764
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy