Důvtipný zákazník

EAN:9788073351557
jak prohlédnout triky prodejců
Značka: ROZMLUVY

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
259 Kč
212 Kč
259 Kč
212 Kč
Anotace
Tim Harford má daleko do nudného učitele moderní ekonomie, protože mu jde hlavně o praxi. Uvědomuje si totiž, že jeho obor není jen suchopárná věda, ale pojednává také o tom, jaké ekonomické problémy v každodenním životě řešíme a jak by se lidem i jejich financím mohlo vést lépe – což jim většina odborníků bohužel dosud nedokázala názorně vysvětlit. Aby předvedl, že je to proveditelné, poodkrývá čtenářům prostřednictvím desítek příkladů triky prodejců, odhaluje jim nejen mnohá úskalí nakupování, velkoměstské dopravy, ale i systémů zdravotní péče, ochrany životního prostředí či fungování akciových trhů a mezinárodního obchodu. Současně poukazuje na překážky stojící v cestě konkurenčnímu prostředí volných trhů, jež projevují přirozenou schopnost učinit náš svět lepším místem k životu. Pro jednu z nejžádanějších britských knih dneška je charakteristický jízlivý náhled na nejrůznější obchodní praktiky a zádrhely i nechuť vůči zažitým nepravdám a klišé. Autor v ní však neopomíjí ani starost o budoucnost obyvatel třetího světa, kterou nelze v podmínkách sílící globalizace ztrácet ze zřetele. Harfordův pronikavý výklad, připomínající podle recenzentů „náhled na všední den, viděný očima pronikavýma jako rentgen“, zároveň vyzáří množství ostrovního humoru, neboť postupuje v duchu nejlepších popularizátorských tradic, jimž nic lidského není cizí.
Informace o sortimentu
Podnázev jak prohlédnout triky prodejců
Druh sortimentu Kniha
Autor Tim Harford
Značka ROZMLUVY
V prodeji od 08.12.2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.0 x 20.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.36 kg
Počet stran 416
ISBN 978-80-7335-155-7
EAN 9788073351557
Interní kód 0091675
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy