Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024731551
Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
375 Kč
319 Kč
375 Kč
319 Kč
Anotace
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.
Informace o sortimentu
Podnázev Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
Druh sortimentu Kniha
Autor Hana Lošťáková
Značka GRADA
V prodeji od 31.08.2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 24.6 x 2.0 cm
Hmotnost 0.60 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 272
ISBN 978-80-247-3155-1
EAN 9788024731551
Interní kód 0088759
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy