Category management

Brožovaná bez přebalu matná
EAN:9788072590490

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
196 Kč
161 Kč
196 Kč
161 Kč
Anotace
Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou vyhledávány nové přístupy a aplikovány efektivní komplexní metody, které jsou schopny reagovat na měnící se požadavky a nastupující trendy.

Jedna z oblastí zdokonalování firemních postupů je v oblasti logistického řetězce produktu od výrobce k zákazníkovi, kde se uplatňují progresivní metody vedoucí k optimalizaci jednotlivých prvků tohoto procesu – v retailových je to především Category Management, kterým se tato publikace Marie Heskové zabývá.

Součástí publikace jsou i případové studie z českého prostředí, na kterých jsou ukázány praktické postupy a problémy.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Marie Hesková
Značka Profess Consulting
V prodeji od 25.06.2008
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.5 x 23.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.30 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran 184
ISBN 978-80-7259-049-0
EAN 9788072590490
Interní kód 0086969
Produktový manažer Jana Knopová (jana.knopova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy