Budoucnost konkurence

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788072611263
Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Značka: Management Press

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
410 Kč
336 Kč
410 Kč
336 Kč
Anotace
Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti.

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.

Informace o sortimentu
Podnázev Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Druh sortimentu Kniha
Autor C.K. Prahalad
Značka Management Press
V prodeji od 22.11.2012
Rok vydání 2005
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.2 x 24.3 x 1.9 cm
Hmotnost 0.56 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 280
ISBN 80-7261-126-7
EAN 9788072611263
Interní kód 0136018
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny