Aplikovaný marketing

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788080781576
Značka: Iura Edition

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
113 Kč
93 Kč
113 Kč
93 Kč
Anotace
Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu oproti ostatným účastníkom na trhu. Autorka sa v publikácii podrobne venuje agropotravinárskemu marketingu, marketingu v odevnom priemysle, ekologickému marketingu, marketingu univerzít a vysokých škôl a zážitkovému a event marketingu.

Publikácia je určená nielen študentom, ale aj marketingovým odborníkom z hospodárskej praxe, ktorí môžu uvedené poznatky využiť na získanie výhodnejšej pozície podniku na trhu, nových zákazníkov, ako aj vyšších trhových podielov.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Helena Nízka
Značka Iura Edition
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 198
ISBN 978-80-8078-157-6
EAN 9788080781576
Interní kód 0248843
Produktový manažer Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy