E-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu

Značka: GRADA

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
161 Kč
161 Kč
Anotace
Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a politické psychologii. Tento slovník neslouží pouze jako příručka pro vyhle
Informace o sortimentu
Název v originále Slovník politického managementu a volebního market
Druh sortimentu eKniha
Autor Jan Kubáček
Značka GRADA
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 104
Interní kód 0162594
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny