E-kniha

Marketingová komunikace a public relations

Výklad pojmů a teorie oboru
Značka: Karolinum

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
79 Kč
79 Kč
Anotace
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Informace o sortimentu
Podnázev Výklad pojmů a teorie oboru
Druh sortimentu eKniha
Autor Jan Halada
Značka Karolinum
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 120
Interní kód 0427241
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny