E-kniha

Marketingová komunikace a public relations

Výklad pojmů a teorie oboru
Značka: Karolinum

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
110 Kč
Anotace
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
Informace o sortimentu
Podnázev Výklad pojmů a teorie oboru
Druh sortimentu eKniha
Autor Jan Halada
Značka Karolinum
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 120
Interní kód 0406805
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách