AudioCD

Marketing menších a středních firem

CD
EAN:8594177720059

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
97 Kč
80 Kč
97 Kč
80 Kč
Anotace

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně.

Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to.

OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

Informace o sortimentu
Druh sortimentu CD
Autor Vladimír John
Interpret Marie Tomsová
Interpret Pavel Tesař
Značka Meriglobe Business Academy
V prodeji od 28.04.2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.0 x 19.0 x 0.9 cm
Hmotnost 0.07 kg
Vazba CD
EAN 8594177720059
Interní kód 0230702
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny