Spotřebitelé a marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074006937
Značka: C.H.BECK

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
Zobrazit dostupný počet ks
650 Kč
650 Kč
Anotace

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku.


V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu. Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN.

 

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jan Koudelka
Značka C.H.BECK
V prodeji od 10.09.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.8 x 24.0 x 2.2 cm
Hmotnost 0.62 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 384
Edice Beckova edice ekonomie
ISBN 978-80-7400-693-7
EAN 9788074006937
Interní kód 0278246
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny