Psychologie reklamy

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024740058
4., rozšířené a aktualizované vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
459 Kč
390 Kč
459 Kč
390 Kč
Anotace
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Informace o sortimentu
Podnázev 4., rozšířené a aktualizované vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Jitka Vysekalová
Značka GRADA
V prodeji od 27.03.2012
Pořadí vydání 4. vydání
Rozměry 17.5 x 24.5 x 1.7 cm
Hmotnost 0.76 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 328
ISBN 978-80-247-4005-8
EAN 9788024740058
Interní kód 0126884
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy