Nové zbraně vlivu

EAN:9788075551818
Psychologie přesvědčování i v online světě

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
Zobrazit dostupný počet ks
599 Kč
509 Kč
599 Kč
509 Kč
Anotace

Manipulativní techniky a jak se jim bránit – tváří v tvář i na internetu.

Pojišťovákovi jste sympatičtí, zkusí vám vyjednat speciální nabídku. Lékárnici sympatičtí nejste: co vás to napadlo, chtít jiné dětské vitamíny než ty nejdražší? E-shop má skladem poslední kus zboží, objednávejte hned, než zmizí.

Samozřejmě tušíte, že jsou to špinavé triky. Na to tuhle knihu nepotřebujete. Potřebujete ji k tomu, aby vás naučila rozeznat manipulace včas: ve spěchu, pod tlakem, s frontou nabručených lidí za zády i mezi kamarády na sociální síti. Aby vás už nikdy nezviklal hraný úsměv, dáreček ani vyhrožování..

Robert Cialdini vám ukáže:

  • Jak manipulátory odmítat sebevědomě, účinně a bez nepříjemných pocitů.
  • Sedm základních nátlakových technik neboli zbraní vlivu.
  • Desítky konkrétních fíglů velkých firem i drobných šmejdů z internetu.
  • Proč primitivní triky fungují i na ty nejchytřejší lidi.
  • Co dělat a nedělat, když chcete prosadit svou vy sami.

Nové zbraně vlivu zábavně spojují vědecký výzkum s investigativní prací v autobazarech a call centrech. Podvodníci předvedli Cialdinimu svoje zbraně – a on vám teď předvede, jak se jim bránit.

Nově rozšířeno o 150 stran:

  • Praktické rady pro éru fake news, trollů, reklamních botů a online podvodů.
  • Jak poznat falešné pochvalné recenze a další triky internetových marketérů.
  • Desítky nových výzkumů psychologie přesvědčování a manipulace – včetně čerstvých příkladů z pandemie covidu-19.
 
Informace o sortimentu
Podnázev Psychologie přesvědčování i v online světě
Druh sortimentu Kniha
Autor Robert B. Cialdini
Značka Jan Melvil publishing
V prodeji od 02.03.2023
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.5 x 23.4 x 3.5 cm
Hmotnost 0.95 kg
ISBN 978-80-7555-181-8
EAN 9788075551818
Interní kód 0399659
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny