Spotřební imaginace státního socialismu

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788074704499
Reklama v Československu 1948-1989
Značka: AKROPOLIS

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
1399 Kč
1147 Kč
1399 Kč
1147 Kč
Anotace
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.
Informace o sortimentu
Podnázev Reklama v Československu 1948-1989
Druh sortimentu Kniha
Autor Lucie Česálková, Marta Sylvestrová, Ondřej Táborský, Ondřej Dufek
Značka AKROPOLIS
V prodeji od 09.02.2023
Rok vydání 2022
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 23.3 x 30.8 x 4.6 cm
Hmotnost 1.97 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 504
ISBN 978-80-7470-449-9
EAN 9788074704499
Interní kód 0403591
Produktový manažer Martina Opartyová (martina.opartyova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy