E-kniha

Základy marketingu

2., přepracované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
305 Kč
305 Kč
Anotace
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.
Informace o sortimentu
Podnázev 2., přepracované a rozšířené vydání
Druh sortimentu eKniha
Autor Miroslav Karlíček
Značka GRADA
V prodeji od 02.02.2020
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 288
Interní kód 0270808
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny